Kaupade väljapanek võimaldab lihtsate võtete ja tehnikatega ning suuri kulutusi tegemata anda poele ja kaubale uue väärtuse ning mõjutada käivet.
See on 50% teadus, kuid ülejäänud on sellest kunst ja loovus – leida erinevaid seoseid ja tekitada “ohoo” efekte. Kaupade väljapanekuid tuleb tihti muuta, et säiliks üllatusmoment ja igapäevaselt korrastada, et säiliks korrektsus.
Kaupade väljapanekul on rutiinsemaid ja ka loomingulisemaid etappe ja kõik poe töötajad saavad sellest osa võtta vastavalt oma võimetele.
See ongi eelkõige tiimitöö – teadmised, julgus, loovus, tahe, korrektsus.
Isegi kui poe ruumikujundus ja kaupade paiknemine on omavahelises kooskõlas, ei saavuta kaupmees soovitud tulemust ilma korraliku ja inspireeriva kaupade väljapanekuta.
Poe üldise atmosfääri loojana on kaupade väljapanekul ootamatult suur roll. See ei ole kunagi juhuslik ning selle taga peituvad kaupluse ja brändi üldised väärtused, mida toetab kaupade väljapanek.
Selle nimel töötatakse välja väljapaneku kontseptsioon: