Meist

Mida me teeme

Rademari ostukeskkonna kontseptsioon - Viewmark
739
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-739,,select-theme-ver-4.1,side_area_over_content,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2,vc_responsive,"> <!-- Google Tag Manager (noscript) --><br style="display:none;

Rademari ostukeskkonna kontseptsioon

 

Väljapaneku kontseptsiooni väljatöötamisele 2010.-2011. aastal järgnes kaupluste sisekujunduse kontseptsiooni uuendamine, ehk sisu sai sobiva vormi.

 

Peamised muudatused, mis toetavad uut kontseptsiooni:

  1. Kauplusse sisenemise ala ja müügipind tervikuna on avar.
  2. Ruumi liigendamiseks kasutatakse valgust ja varju.
  3. Kaupade omapära rõhutatakse suundvalgustusega (valgustugevus, -värvus, -intensiivsus).
  4. Väljapanekupinna kujundamisega (kaupade väljapanek) luuakse jutustus.

 

Rattamaailm – avamine mais 2012

Rocca al Mare Rademar – avamine mais 2013

Postimaja Rademar – avamine oktooberis 2013

Viljandi Rademar – avamine novemberis 2013

Pärnu Rademar – avamine mais 2014

Narva Rademar – avamine juunis 2014

Ülemiste Rademar – avamine novembris 2014

Järve Rademar – avamine oktoobris 2015

Kvartali Rademar – avamine mais 2016

Klient

Rademar