Meist

Mida me teeme

Turutare kontseptsioon - Viewmark
749
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-749,,select-theme-ver-4.1,side_area_over_content,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2,vc_responsive,"> <!-- Google Tag Manager (noscript) --><br style="display:none;

Turutare kontseptsioon

 

Kontseptsiooni loomisel lähtuti Rakvere bussijaama hoone omapärast, sihtkliendi kirjeldusest ning tema ostukäitumisest ja kaupade valikust.

 

Kontseptsiooni loomine sai alguse kaupade kategoriseerimisest ja kaupluse pinna jaotamisest selgelt eristuvateks kaubakategooria-aladeks.
Sisustuse paigutus toetab klientide liikumise loogikat, võimaldades ka kiirel läbikäigul hoomata kaubavaliku tervikut ning esiletoodud pakkumisi.

 

Kaupluse kujunduskeel on mahe ning lihtne olles kooskõlas kaupluse nimega „Turutare“. Sisekujunduses kasutatavad värvitoonid pruun ja valge jätavad võimaluse kontrastide tekkimiseks, jäädes samaaegselt mahedasse kooslusesse ja parajasse proportsiooni.

 

Kontseptsiooni loomise käigus valmisid:

  1. kaupluse pinna layout
  2. sisekujundus ning sisustuse joonised
  3. sisemine kommunikatsioon
  4. hooajalised välireklaamid
  5. graafiline identiteet ja CVI
Projekti valmimine

2014

Klient

Turutare