Visuaalturundus

Ostukeskkonna kujundamine tähendab ruumi, kaupade ja müügitehnikate sidumist harmoonilisse tervikusse.
Poe plaan

Poe plaan (layout)

Peamine eesmärk on tagada sujuv klientide liikumine poes ja vältida varguseid. Hästi planeeritud pood tekitab klientides rahulolu ning mõjutab positiivselt käivet. Kuna kaup ja sortiment on pidevas muutumises, peab ostukeskkond võimaldama uusi ja erinevaid väljapaneku kohti ja viise. Läbi mõeldud layout just seda võimaldabki. Võtmesõnaks on paindlikkus.

Vaata lähemalt

Poe ruumikujundus

Värvid, mahud ja materjalid ei lähtu kujundaja ega kliendi maitsest, vaid sellest, millisena soovitakse näida. Valides sobiva sisustuse ja valgustuse, tajub klient poeskäiku emotsionaalse kogemusena, millest jääb mälestus. Kuid emotsionaalsuse kõrval on sama oluline funktsionaalsus – kuidas klient poes liigub ja tooteid leiab. Näiteks saab erineva valgustuse ja värviga luua muljet kõrgemast või madalamast ruumist. Ruumikujundusel on väga suur roll kaupade presenteerimisel.

Vaata lähemalt
sisekujundus

Sisekommunikatsioon

Iga kommunikatsiooni tase on pisut erineva iseloomuga. Kui seda arvestada ja valida sobiv graafiline väljund, on informatsioon selge, arusaadav ja leitav. Kommunikatsiooni osatähtsus turustuspoliitika elluviimisel ja brändi identiteedi hoidmisel on märkimisväärne.

Sisekommunikatsioon müügipinnal hõlmab endas erinevaid pöördumisi kliendi poole. Neid võib grupeerida tasemete järgi:

 

  1. brändingu sildid – atmosfäär, identiteet, sõnum;
  2. hinnasildid – tavasildid, promotsioonid;
  3. infosildid ja suunaviidad – kus, mis;
  4. muu – kotid, voldikud, pakendid.
Vaata lähemalt
kommunikatsioon
kaupade valjapanek

Kaupade väljapanek

Lihtsate võtete ja tehnikatega saab suuri kulutusi tegemata anda poele ja kaubale uue väärtuse ning mõjutada käivet. See on 50% teadus, kuid ülejäänud on sellest kunst ja loovus – oskus leida erinevaid seoseid ja tekitada “ohoo” efekte. Kaupade väljapanekuid tuleb tihti muuta, et säiliks üllatusmoment, ja igapäevaselt korrastada, et säiliks korrektsus. Kaupade väljapanek on protsess, milles on rutiinsemaid ja ka loomingulisemaid etappe. Kõik poe töötajad saavad sellest osa võtta vastavalt oma võimetele. See ongi eelkõige tiimitöö – teadmised, julgus, loovus, tahe, korrektsus.

Vaata lähemalt
vaateakende kujundus

Vaateakende kujundus ja fassaad

Kaupluse sissepääs ja kõik elemendid selle ümbruses – kaupluse nimi, vaateakende kujundus ja hoone arhitektuur – kajastavad üldist kaupluse kontseptsiooni.

 

Fassaad ja vaateaken peaksid kõnetama õiget sihtgruppi, sest külastaja saab esmamulje vaid mõne sekundi jooksul. Seetõttu on väga oluline, mida ja kuidas öelda, kellena soovitakse näida. See on võimas kanal oma sõnumi edastamiseks. Kaupluse fassaad on poe visiitkaart.

Vaata lähemalt

Võta ühendust

Oleme valmis tutvuma ka Sinu kauplusega ja saama inspiratsiooni Sinu ärist. Töötame erinevates suurustes klientidega, seega võta julgesti ühendust.