Meist

Teenused

Tooted

Archive

rademar

Rademari ostukeskkonna kontseptsioon

  Väljapaneku kontseptsiooni väljatöötamisele 2010.-2011. aastal järgnes kaupluste sisekujunduse kontseptsiooni uuendamine, ehk sisu sai sobiva vormi.   Peamised muudatused, mis toetavad uut kontseptsiooni: Kauplusse sisenemise ala ja müügipind tervikuna on avar. Ruumi liigendamiseks kasutatakse valgust ja varju. Kaupade omapära rõhutatakse suundvalgustusega (valgustugevus, -värvus, -intensiivsus). Väljapanekupinna kujundamisega (kaupade väljapanek) luuakse jutustus.   Rattamaailm

BBTools äriteeninduse kontseptsioon

B&B Tools ärikliendi-teenindus

  B&B Tools äriklienditeenindus on sõbralik, paindliku ja avatud eksperteenindusega ja selle ostukeskkonda iseloomustavad asjalikkus, süsteemsus, ülevaatlikkus ja kvaliteet:   ruumi keskel paiknevad madalad riiulid muudavad äriklienditeeninduse avaraks ning tootevaliku hoomatavaks valgustus ja sisekujunduses kasutatud toonid annavad ruumile asjaliku ja töise meeleolu kategooriapõhine ja kvaliteetne kaupade väljapanek

turutare

Turutare kontseptsioon

  Kontseptsiooni loomisel lähtuti Rakvere bussijaama hoone omapärast, sihtkliendi kirjeldusest ning tema ostukäitumisest ja kaupade valikust.   Kontseptsiooni loomine sai alguse kaupade kategoriseerimisest ja kaupluse pinna jaotamisest selgelt eristuvateks kaubakategooria-aladeks. Sisustuse paigutus toetab klientide liikumise loogikat, võimaldades ka kiirel läbikäigul hoomata kaubavaliku tervikut ning esiletoodud pakkumisi.   Kaupluse kujunduskeel on mahe

ohoo

Ohoo outlet

  Kaupluse müügisaali sisekujunduse kontseptsioon on inspireeritud Ohoo outleti logost ning outletile omasest väljapaneku põhimõttest.   Müügisaali sisustus on sügav must, raamistades kogu väljapaneku pinna. Kriitvalged sisustuselemendid annavad kaubale puhta ja värske touch-i. Särav kollane käigutee soojendab ja on tasakaaluks rangele must-valgele sisustusele.   Kommunikatsioon ehk kaupluses kasutatavad sildid on

Selver

Selveri mugavus-kontseptsioon

  Selveri mugavuskontseptsiooni loomise käigus valmisid: müügisaali layout ja mugavuskaupade ning -teenuste paiknemise loogika POS (point of sale) piirkonna ülesehitus sisekujundus   Selveri mugavuskontseptsiooni keskmeks on mugavusostude ala – võimalus kiiret einet otsival kliendil leida loogiliselt ja kiirelt mõnusas valikus erinevaid valmistoite.   Mugavusostude ala on rõhutatud läbi värske kohvi,

S1 kaupluse uuendamine

S1 naiste kinga- ja rõivapood

  S1 kaupluse graafiline identiteet on lakooniline, konkreetne ja „lööv“.   Sisekujundus pakub kaupadele rahuliku taustsüsteemi ning tooniandvaks on S1 kaubamärgi väärtustamine. Ruumi terviklahendus ja väljapanek toetab kaupade hea hinna ja kvaliteedi suhet.   Logo ja logo tunnusvärvi kasutamine läbivalt ja esilekerkivalt nii mööblidetailides kui ka sise- ja väliskommunikatsioonidel

rademar outlet

Rademar outlet

  Rademari outlet-tüüpi kaupluse kontseptsiooni loomine.   Outleti kaupade väljapaneku ja graafika keel on lihtne, lööv ja selgelt loetav: Graafiline taustsüsteem on monokroomne, raamistades müügisaali ja kaubad. Kaupade väljapanek on suurus-põhine ning sisustus vähe-märgatav, muutes kaubad maksmaalselt nähtavaks. Hinnasildid on aktiivselt kollased, eristades eriti häid pakkumisi.